Ik at kant en klare rommel omdat ik te moe was
- auteurnikkinilsen
- 30 mei
- 1 minuten om te lezen
5 jaar geleden at ik kant-en-klare rommel. Niet omdat ik het wou — maar omdat ik gewoon te moe was om na te denken over eten. 🥴
Want da is wat burn-out met u doet. Het zuigt al uw energie weg, ni alleen de energie die ge nodig hebt om te werken, maar ook de energie die ge nodig hebt om te leven. Op die manier voelt én een weekmenu maken én een lijstje opstellen én dan nog eens boodschappen doen als een marathon. En dan nog eens koken? Vergeet het maar..
En dus koos ik altijd voor de makkelijkste opties.. Kant en klare rommel. €1 pizza'kes van den Aldi. Ne focaccia. Een bezoekske aan de Quick of de lokale frituur. Bestellen via Take-away. Ge ken het mss wel..
Wat ik toen ni door had? Dat die "makkelijke" keuzes eerst sneller en goedkoper uit kwamen, maar dat ze mij op lange termijn alleen maar zieker/vermoeider maakten. Én da ik daar ni alleen mee zat, cause I told my bestie and she had the exact same issue! 🤯🙈
Dus staken mijn bestie en ik onze knappe koppen bij mekaar en maakten Lepeltjes & Lekkernijen — snelle, voedzame receptjes zonder 26843 ingrediënten. 😍
Cause nobody's got the energy for that. 🙈
Wil je ook beter eten zonder er veel energie in te steken? Koop dan vandaag nog uw exemplaar via mijn webshop.
Veel liefs,
Nikki



Opmerkingen